Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 1, 2009

Proses Audit SIRIM di ASPer

Akhirnya audit sirim kali pertama di ASPer diadakan bermula semlm dan hari ini.Mase aku taip entry ni,lab aku dh diaudit..fuhh lega bangat aku..mase audit td hmpir terkantoi aku..mujurla aku terselamat dgn satu borang yg aku dh tulis dulu..Td auditor tu check secara random 3 brg (dr sudut penyelenggaraan) iaitu ph meter,incubator dan mikroskop..siap bilang bilangan mikroskop..kt lab kimia die bilang pipet..kantoi x update,dlm inventori tulis bil lain bile die kire lebih la plak..Apepun audit kali ni berjaya buat aku seram sejuk pd mulanya..mujur segala soalan dpt dijawab dgn tenang dan bukti2 pun senang didapati..sekarang ni tgh tunggu mjlis penutupan..nak dgr ade ke tak ncr..tp setakat ni x dgr lg ade ncr..setakat ofi tu byk la..
Yg best masa audit ni tak kira dalaman atau sirim,makanan disediakan dari pg smpai ptg.. : D
Harap2 berjaya jugala ASPer mendapat pensijilan MS ISO 9001:2008...


No comments:

Post a Comment

Followers