Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, May 14, 2010

Harapan buat Malaysia..

Sempena perlawanan separuh akir antara Malaysia melawan China ptg nanti posting aku kali ni pasal demam Piala Thomas yg sedang berlaku skrg ni..Doaku smoge kali ni piala thomas berjaya dimiliki Malaysia..main mcm diorg lwn Denmark hari tuh..bersemangat waja dan tetap melawan..rindu betol dgn suasana kemenangan pada 2002..erm aku agak2 Malaysia mampu menang 3-2..dan mate2 tu aku harap dpt dikutip oleh pemain2 di bwh..(gmbr dikutip form google search image..heheh)..
Tapi yg sedihnyer,walau bersemangatnyer aku nk menyokong pd ptg ni,aku x mampu nk ke stadium utk bersorak..huhu..apepon aku akan tetap bg sokongan padu di rumah ptg nanti..Malaysia BOLEH!!!!
ps: sokong,sokong gak..jgn sampai tertinggal solat magrib yer..!!

No comments:

Post a Comment

Followers