Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, September 10, 2010

Meriahnya Raya

1 Syawal dh nk berakir..esok masuk raye ke dua di kg..meriah juga tahun ni..mcm biasa pagi2 aku dan huby dan family aku ke masjid bt.rakit utk tunaikan solat I'dulfitri..pastu sesi mkn2 nasik minyak..lepak jap sekali ank2 jiran dtg beraya..siap beratur tu amik duit raye ngn en.suami..pastu g umh tok..kali ni lame pulak lepak kt sana..sempatlah jumpa sepupu dan makcik pkcik sedare..Alhamdullilah kemeriah masih dirasai..yg kelakar sumer pakat bawak nasik minyak g umh tok..adeh..jamu nasik minyak le kali ni..
Esok lak plan duk umh je tunggu member2 datang..pastu ptg berangkat balik kg en.suami utk sehari dua..adeh mcmane la nnti..dh la ramai tu..pastu hari rabu igt nk balik k.l dh cuma x pasti mlm ke pagi..sumer tu biar en.suami yg buat keputusan..
skrg ni aku rase dh termengah2 dah..pinggang pon kekadang sakit jer..hukhuk..pastu kalu loya dtg x pasal2 muntah..setakat ni masih mampu bertahan dan simptom2 "berdua" dah mula buat org lain perasan..org kg pon perasaan..kerana perut sudah terlebih dari buncit..hehe x sabar nk tunggu perut ku ini lagi membesar..biar org panggil aku mak buyong..muahahaha..bile ditegur aku sengeh je..en.suami lagi la ternmpk hepy dan sibuk menjawab..
errmmm x sabarnyer nak beraya pada tahun depan..x sabarnya nak tunggu saat balik kg secara bertiga pula.. InsyaAllah..ok c'ya..
                                           Sempat singgah chrating otw blk kg.. :) cntik pantai die!!

No comments:

Post a Comment

Followers