Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 9, 2009

Sesajer..

Salam Ramadhan..
Ni saje je nk letak gmbr2 masa balik kg sempena cuti merdeka baru2 ni..Kebetulan tunang sepupu aku si gafar tu dia nk balik,so aku ngn hubby tumpang 4 kaki la..Heheh sape x nak balik kg  free..Sonok sbb leh puasa kt umah aku dan mertua(even mertua dh xder..huhu)..Walaupun sekejap tp kami amat berpuas hati la..
Jumaat mlm tu lepas berbuka terus bertolak..Ajak si gafar ngn ajar buke sekali kt umh senang sket.Cepat tolak,cepat sampai kg..hehehe tula aku..kalo bab balik kg mesti nk bertolak dr serdang ni cepat2..tp kalu nk dtg sini plak mesti buat2 lembab..hahahaha..
oleh sbb balik kejap je..terkejar2 gak aku ngn huby..mcm biase,tugas aku kalu balik kg kena plan balik umh aku bape lame pastu balik umh huby kt b.bdg tu bape lame..kena adil dan saksama..kalu dua hari kt umh aku,dua hari la gak kt sane..tp kalu x balik ngn keter sendiri,biasenyer umh aku lebih lama..hahaha..
dulu aku x biase gak..selalu rase x best kalu nk balik ke b.bdg..sbb kt sane aku mcm bosan sket..tp skrg ni aku motivate kan diri aku supaya "suka" balik sane..kena pikir gak prasaan hubby kan..cian gak die ngn adik2 yg rindukan die..cewah..kebetulan gak,adik ipar aku si eddy dan sal baru menimang cahaya mata yg ke dua..aku dan hubby diberi penghormatan untuk menamakan org baru tu..kebetulan kt umh aku ade buku nama2 pilihan..dan eddy cuma nk nama bermula dgn huruf F..belek punye belek aku nmpk nama Faris.Pastu teringat lak nama Naufal (pernah bg idea kt sit utk ank buah dia..dan kebetulan sama nama ngn anak si shikin..)so aku gabung jd faris naufal..sedap bunyi tuh..So anak buah baru ini dinamakan Wan Faris Naufal..wah2 terharu betol..yela,nk bg nama kt anak sendiri entah bile ntah..Huhu sedih2 bile sebut pasal ni..Tuhan saje yg tahu..Tolong doakan agar giliran aku lak dpt baby ye..

Hubby ngn Faris Naufal..
Berbuka ngn adik2 ipar..
Ok balik ke citer asal..Emm kami sampai w.tgh dlm kul 3..terus aku n hubby sahur sbb mate dh ngantukss benar..sambil borak2 ngn mama yg setia menunggu kami..Lepas berbuka balik ke b.bdg pulak..Then keesokkan nye lepas berbuka balik w.tgh sbb isnin tu dah nk balik serdang.. Bile balik ke serdang esoknyer sibuk ngn kerja pulak..x sabar nk tunggu cuti Nuzul Quran plak..heheh

1 comment:

  1. daku memahami perasaanmu... hehehe... sabor la... nak wat gana... bukan rezeki kita lagi...

    ReplyDelete

Followers