Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 9, 2009

Nanie dan kek..

Rabu mlm baru2 nih salah sorang best buddy aku,nani dtg umh.Nk tau sbb ape..hahahaha.. Jumaat nih die ade jamuan raya kt opis..geng2 laki kt opis die sibuk suh die buat something to prove that she can cook..huhu..cian si nani ni..lantas die janji nk buat kek coklat..terus die kol aku nk mintak izin nk buat kt umh aku dan nk suh aku jd sifu die..kah kah mcm la aku terer sgt bab2 buat kek nih..tu pun aku blajar dr akk kt asper (thanks a lot to k.has..)..bile hubby pon x kisah so aku pun jemput ler die dtg ngn ct..kam duk study xleh nk join.. Dlm 830 diorg sampai terus je start buat..Mula aku pk nk buat 2 adunan tp sbb mase yg diambil utk kukus tu lame(maklum ler kukus dlm rice cooker) kitorg buat satu adunan jer..aku juz bg arahan jdan biar nani buat sdri..Sambil duk borak2 tu siapla satu bekas..bekas kedua lambat sket masak..
Sementara tunggu tu aku hidangkan diorg strwabery dr cameron..mmg dh simpan utk diorg.Nani lak bawak jambu sbgai buah tgn..(ape r lain kali bawak r ayam panggang ke..hik hik hik)Sambil tgk gmbr2 sit tunang.Huby cam biase ramah tamah layan tetamu..
Akhir cerita,kul 1130 baru siap sumer dan diaorg terus balik..Si nani nampak heppy sgt sbb dh berjaya buat kek..Excited betul tabur choc rice atas kek..So nan,lepas nih kalu buat lg jgn lupe bg aku rase sket..dan jgn takut utk cube resipi lain..

Tada dah siap satu..Nani dgn gumbiranye tabur choc rice..

Kasik close up sket..yum yum..

Long lasting frens ever..


Lola suke kacau kalu org dtg umah..nakal jerk..

No comments:

Post a Comment

Followers