Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 26, 2009

uitm dihatiku..

lama x update blog..sibuk sket sejak akir2 nih..cuma saje nk mencoretkan kenangan mase g uitm s.alam rabu lepas..kwn hubby dr jb dtg sbb nk tgk anak lelaki die konvo..oleh sbb xder sedare area sini diorg nk numpang tido kt umh..so kitorg pun ok aje..pg rabu tu diorg nk g tp x tau jln..aiseh kena la diorg follow kami..bertolak awal takut jem...tu pun hampir separuh jem "d mkn" dgn roti..huhu..yg best nyer aku kalu bab2 g ke arah shah alam nih aku excited sket..yela tmpt jatuh lg kan dikenang inikan tmpt belajar..
tp gmbr2 yg aku upload kt sini bukan gmbr yg diambil hari tuh..ni sumer gmbr2 lama mase g ngn sit n k fauziah..masa g hantar kwn hubby ni x sempat lgsung nk bergmbr..agak sibuk di pintu masuk utama Uitm dan lagi satu kami kena bergegas nk masuk keje..kire masuk lmbt dlm sejam gak la..
Sempat gak aku suh hubby lalu kt seksyen 18 pasal nk tgk kolej akasia..bestnye kt sebelah kolej tu dh ade mydin..besar gak..cehh dulu time aku study sane kalu nk g mydin kena naik bas mini kuning ke klang..skrg ni menapak jer g sane..tapak mydin dulu adalah tapak lalang2 bersemayam..dan juge laluan pelajar2 uitm utk naik bas ke kl atau lain2 tmpt..bila lalu kt situ teringat sumer kenangan time study..rindunnyaaa..mcm ternampak2 lak dlm kepala aku saat2 nak ke class,balik class dan juge saat2 bersembang ngn kenkawan..

baju kena same ngn kaler tema uitm..


always in my heart..

Dlm duk terimbau-imbau tuh tibe2 terlintas idea nk suh hubby jogging kt tasik s.alam sekali sekala..dah hubby suke sgt joging kan..hehe tp x tau la bile...Insya Allah..

2 comments:

  1. bestnyer di uitm shah alam... kolej akasia yg sgt best...student dia tak mcm student upm yg kurang disiplin... dr. harita yg garang pakai stokin ikut kaler baju..paling di ingati sebab aku selalu kena soal masa kelas bio.... dr. samirah dlm kenangan...en. nadim yg malu2 ayam... bestnyer...

    *syikin

    ReplyDelete
  2. tu la..mmg best la..even time tu aku x bape nk kenal ko..heheen nadim tu x ajar aku..yg lain tu same r..tp upm pun ok..kalu x, x keje kiter kt sini..nasib upm nk amik kan..hahahaha

    ReplyDelete

Followers