Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 19, 2009

Ditinggalkan sekejap



Hari ni 19 Jun 09,suami tercinta bertolak ke Melaka (2.45 ptg td) utk menghadiri sesi "team building" sampai ahad..lepas je abih clas tajwid aku hantar dia ditemani ct.Yang kelakarnya,mula2 beg dia dua sekali dia tgk org lain relax je bawak satu beg..ade plak yg bawak beg sandang je..terus dia kemas jdkan satu beg..aku siap gelakan dia mcm pompuan nk bwk beg byk2..tuh kalu ikutkan dia,nk bawak 2 kasut tuh..hahah last2 td dia bawak sepsg je kasut..Pesanan dia kt ct,jaga sha baik2 ye..hahaha poyo betol pesanan tu.Hmm sonok gak jd bujang sekejap.Aku siap ajak ct n nani dtg tido n lepak kt umh temankan aku..bolehla kitorg bercerita sepuas2nya nanti..banyak betul citer yg tergendala.yela sejak dh kawen ni xder makne dah aku nk hu ha hu ha cam dulu..sekarang kalu kuar berjalan mesti jln ngn laki..kalu dulu every weekend aku mesti merayap(semutkah aku??)ng kenkawan kt kl..pegi mid valey la,kalu nk carik tudung ke jln tar le jwbnyer..skrg ni langsung aku x g dah jln tar tuh..yela kdg2 g umh kakak/abg ipar..kekdang balik kg..dan paling best kitorg lepak kt umh jer..laki aku belek keter kesygan die aku lak duduk kt dapur..semestinya setiap ahad kami berdua akan bergototng royong kemas rumah..heheh biasenyer aku jd bos,laki aku lak....hehehe sesungguhnye aku bertuah mendpt seorang suami yg amat rajin..kekdang rasa bersalah sbb aku selalu gak ngelat x nak buat keje..lepas subuh aku tido balik n die ni lak jenis x suke tido lepas suboh terus je kemas rumah..dlm kul 9 aku banugn tgk sumer dh kemas..tinggal aku kena buat bekfes yg sedap2 la tuk die sbgai upah..hish malu lak ek..patut aku la yg beria..eh terlajak lak citer pasal laki aku..


emmm berbalik pada tajuk asal.maka suamiku yg tersyg telah ke sana dgn menumpang kwn sekerja..diorg g 4 org sekete..gen2 klabu..smoga diorg selamat sampai ke tmpt dituju..mcm rindu dh plak kt cik abg aku skit2...td dpn dia aku buat excited je ni bile citer psl die rindu lakss..emm biasa lah kan,sejak duduk sekali ni, ni kali kedua "berpisah sekejap".Hari tu aku g team building..pun kt melaka.Dia lak mcm x hepy..siap suke benor bila aku balik...aku plak relax je campur penat. Ni turn aku,aku nk tgk jela camner aku nnti bile dia nk balik..Excited ke tak..


ok,buat suamiku yg tersyg selamat ber team building la..SEMOGA KALIAN SEMUA BERSATU HATI DAN SALING BEKERJASAMA SELEPAS PROGRAM INI.. :)

No comments:

Post a Comment

Followers