Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 17, 2009

Wow durian!


Td lepas je siap buat 1st entry,aku nk kuar g mkn kt main opis..tgh terkial2 nk kuar tu adi (ofsmate aku)masuk bawak durian..hulur dpn muka aku..waaaah sonoknyer.kebetulan mmg dah lama aku teringin nak mkn..bile ckp kt hubby aku,dia kata kalu nk mkn kite blik muar umh mak muar dia..hrmm bile mase ntah nk g muar..lgpun dia tu bukan bangsa yg suka mkn durian..akirnya aku pun dgn berbesar hati dan senyum melebar terus je menyambut huluran sepangsa(betul ke bahasa ni..hehe) durian mcm dlm gambar tu tp 3 ulas je..pastu adi siap ckp kalu nk lg jom mkn kt luar..aku ckp timer kasih..sukenyer aku..pastu terus mkn..perghh best betol la..lama dh x mkn..akirnya musim durian tiba lg..lepas je habis aku pun bangun dr kerusi utk buang biji ngn kulit dlm tong sampah kt luar..kalu buang dlm tong smpah kt opis mau bau payah nk ilang..so masa perjalanan menuju ke tong sampah tu tgk geng2 opis aku yg lain tgh kopek durion..siap ajk aku lg..aku pun sambung lg la..amik seulas lg..sambil kontrol ayu mkn..hahah bab makan,malu tolak tepi..rugi beb..

Apepun timer kasih byk2 la adi sbb sudi beli durian then mkn same2.teruskan bersikap murah hati ye.. :)

No comments:

Post a Comment

Followers