Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 23, 2009

Rindu..


Jumaat lepas aku ade upload entry pasal hubby kena g team building..haha mase hntr die aku x rase ape pun..even bile die bg sms ckp dh smpai pun aku juz suh die having fun..tapi bile time aku drive balik umh tu aku mula rase lain.Memula aku rase cuak may b sbb lame dh x drive pas injured tu..ni 1 st time drive dr tmpt keje balik umh..sampai je dpn umh,bile masuk kete dlm parking garage tu (fuhh lega lepas gak bawak masuk keter,sbb sblm ni huby x yakin aku leh wak masuk coz takut tergesel bumper+jln dpn gate tuh tinggi sket..)bile masuk umah si Lola dah mengiau dr dlm bilik air..alamak aku kena setelkan dulu lola..kena bersih kan bilik air tu(mujur la at that time die x berak..hehe).Lepas mandikan lola bg mkn lak pastu lepas je die main2 dlm umh..pastu aku lepak atas sofa..haaaa mase ni la terase sgt ketiadaan huby..sbb biasenye mase ni kitorg akn minum dan borak2 sekejap sementara tunggu peluh hilang.tp kali ni aku sorang2 je tersadai atas sofa..isk sepi ngn sebak pun ade..pastu cepat2 aku amik hp call dia.Aku ckpla yg lain mcm je rase bile balik umh sorg2 bang..die pun mcm sedih gak tp sbb kt blkg die ramai org so die juz ckp xper nnti abg balik..suh la kwn2 ayg dtg cepat2..lgpun lola kan ade..isk mane same abg ngn lola..huhu..tb2 teremosional lak..lepas borak dlm 10 min,aku pun ckp bye sbb nk solat asar plak.TP yg x percayanya,lepas je tekan end call kt hp tuh,air mata aku menitik!! Cess,kalu huby tahu ni malu aku..tp tula,bile dh jauh ni rase cam lain je..walaupun baru 3 jam dia pergi..Lepas istigfar byk(ni setan la ni nk buat aku rase sedih pastu lmbt2kan solat...cis!!)aku pun naik atas mandi then solat..pastu doa supaya huby pulang dgn selamat..Juga aku tak lupa berdoa agar kami cepat dikurniakan zuriat.AMIN. Lepas solat tuh baru la reda emosi aku..Aku pun turun bawah dan main2 ngn lola. Tp tula,pada mulanya aku sangka aku akan OK dgn perpisahan sementara tu,tp nampaknya aku x pass la ujian tuh.Betula kata huby time aku g teambuilding dulu,dia rase lain macam je bile berpisah sekejap.Kalau time PJJ dulu dia ok tp sekarang ni sbb dah selalu bersama,berpisah sekejap dah buat dia serba x kena..huhu syahdu plak skrg sbb aku pun rase mende yg same bile die jauh dariku..(pergh jiwang tuh) Yang pasti rase RINDU itu amat indah apabila ia terungkai dikala insan yg dirindui itu kembali semula...

No comments:

Post a Comment

Followers