Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 6, 2009

mula dah bz

Hari ni student baru n lama ASPer dah start kuliah..pepagi lg lepas punch bile aku masuk opis hp dh bunyi..tgk Dr ARK kol..mesti ade ape2 nih..so bile jwb je terus je dr mintak yana hantarkan note(dh tahu kot kaki aku xleh lasak lg..hehe dh boleh tolerate org tua nih..)ermm yana lak x masuk lg..so aku bgtau la xleh panggil wakil student ke dtg amik..die kate x nak suh student pastu aku ckp x larat nk bawak sorang2 then die kate suh la sape2 (erm dh agak dah kalu die kate nak,die mmg nak..)so aku pun tnye bilangan student die..pastu terus letak phone..terus je aku kumpulkan notes utk die n berharap cepat2la si yana dtg..sambil duk pk boleh ke aku naik tangga(kebetulan hr ni x sempat nk bandage lutut coz hubby nk kuar awal g keje nk isi minyak).Aku kol opis tanyakan jadual sbb td lupa nk tanya class diorg ktner..sekali fadil jwb kelas kt BK1..(bangunan lama kitrog)..huh lg la aku cuak nk g sane..teringt nk mintak tolong k.bib tp td kt opis sibuk benar masing2 aku tgk..sumer ade keje..hurmm dlm duk pk2 tuh yana pun masuk.haa lega aku..pastu bila aku ckp ngn yana,memula die cuak gak cam aku tp sbb kitrog dah paham perangai 3rd bos aku tuh,so terus je menapak g hantar notes..yana dah ke dpn dh..aku cam kura2 la jalan terhegeh2..tp bangga gak sbb berjaya melaksanakan tugas mee segera tuh..(actually bkn tugas aku n yana bab2 hantar notes ni tp xper la..)bile dh hantar termegah2 aku.Pastu rest jap kt opis kebetulan hr ni aku puasa ganti(lg 3 hr beb...)..dlm kul 945 tu student dtg bilik aku nk bayar lab coat,amik resit n amik notes..pergh fening aku..mujur zura n yana tolong.. Sampai kul 2 diorg serbu bilik aku..fuhh..mujur student baru ni sopan2 dan bagus2 belaka..TP kebiasaannya mcm tuh la,mula2 ni pijak semut pun x mati..respect kt staff..nnti dah masuk sem 3,lainla sikit diorg..harap2 bebudak sem baru 2009 ni kekalkan lah sifat hormat dan "kebagusan" korang tu ye..dan slamat maju jaya di ASPer..

juga selamat menjalankan tugasan kepada semua staff ASPer selepas "berehat" selama hampir dua bulan.Hehehe..
Gambar 2008.Slim sket la..heheh

No comments:

Post a Comment

Followers