Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 27, 2009

Gonna missing him again!!



Hubby kena kursus lg..kali ni kt pengkalan chepa,klntan..negeri tok guru nik aziz..hehe time aku taip entry ni hubby dah otw(maybe dah smpai lcct kot)..dia g dua org (nama sorg lg tu wan salman al farisi..aku igt nama die sbb nama dia unik sket kan..)kali ni huby tinggal aku lama dari masa dia g melaka tuh..dari 27-30 july.hampir 3 mlm gak la xleh peluk my big tedy bear tuh..oppss hehehe.Kali ni kebetulan sepupu aku ade kt umh sbb ade interview & smlm ikut dia ngn tunang g kenduri kt bukit rambai,melaka..rabu ni dia interview dan akan stay kt umh aku sampai dia konvo 8.8 ni..so ada la peneman selain lola.Huby pun x bape risau nk tinggal aku sekejap..semalam siap shoping dh baju raya.beli kain pasang tuk buat bju melayu kt nilai.Beli tuk huby,angah n mizie skali.Kt papa x beli sbb tahu la papa aku tu ade taste sendri.Takut x berkenan lak.Malam tu bile kt umh penat berjalan so aku masak meggie kari je.Makan 4 org.Mujur la masing2 x byk songeh,telan je ape yg ade..Lepas lepak2 tgk jgn lupe lirik aku pun kemaskanlah baju2 huby aku ni.Kalu nk tahu,cik abg aku ni kalu bab2 packing ni masalah sket.Kalu leh nk bawak satu almari.Sumer baju die nk bawak.Aku mcm biase r sambil2 duk masukkan baju die mulut ni mcm2 pesan.ehe syg laki la katekan.Plus membebel dia bawak byk brg.Byk gak aku reject(mcm qc r..)Dah siap sumer huby solat pastu aku zzzz..


Pagi ni dtg keje lmbt sket.Saje aku lmbt2kan.Huby chek2 keter.Harap2 keter xder masalah lah spjgn tuan dia xder nih.Masuk keje dlm kul 820.Terus beli bekfes.DLm kul 10 huby dtg anto kete pastu aku g anto die..Mcm sedih lak bile tgk die melambai kt aku..TP aku buat2 macho r.Konon egoistik chopstik la.Aku juz senyum pastu ckp take care ye.Pastu terus drive balik ke lab aku.Semoga suamiku yg tersayang sleamt sampai di P.Chepa.Selamat berkursus lg..

No comments:

Post a Comment

Followers