Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Friday, July 17, 2009

sit,i'm so happy for you..

waa sgt bz smpai x sempat nk catat apa2 kt blog ni..ada nak story pasal hubby involve ngn sukan staff vs student asper(skali nk upload gambar la) tp x sempat.Gambar2 dlm cam pon x transfer lg..with my slowly movement untuk prepare ngn incharge lab(lutut still sengal2..huhu) pastu sibuk duk g mari g mari (slang ganu haa) memang x dang langsung..nanti la satu masa hadapan aku upload la gmbr2 huby main badminton ngn k.bib..hehe..ni pun kebetulan ada masa lapang skt sbb hari ni xder amali.

hrmm tgk pada tajuk entry hari ni,mmg ditujukan khas untuk sahabatku bernama siti khatijah..sblm nk g kelas tajwid kul 1230 tu dia kol.pastu siap citer la.sblm ni dia dh ajak lunch sama tp aku mmg x sempat nk kuar lunch.hari2 aku bawak bekal dan kalu x bawak pun, hubby akan dtg hantor nasik bungkus yg sedap..aku memang dah lama bangat x kuar lunch(semenjak lutut cedera ni..)aku akan makan kt pantri/kt meja opis aku saje..

ok,back to story about sit..1st statement yg kuar dari mulut dia tu"syukur shen,makbol doa mama mung.." Hehehe aku dah dapat agak dah doa ape tu..jeng2..mmg betul tekaan aku..Sit kini sudah menemui "seseorang".Akhirnya dibukakan pintu hatinya untuk menerima cinta dari seorang jejaka yg telah lama meminatinya(ayat..!x tahan..) Alahamdullillah..X lama lg kena g kelantan la..sblm ni my fren aku ni selalu gak duk bercerita mengenai diri dia yg x berpunya lg.Pasal jodoh yg x kunjung tiba..(bukan desperate tp sekadar meluahkan prasaan..yela kwn2 ramai dh kawen..x logik la kalu dia x rasa sesuatu..)Sit kata dia bg tempoh 2 tahun pd lucky guy tu untuk saling kenal mengenali..tapi aku doa biarlah x sampai 2 tahun.Lagi cepat lagi bagus sit ooii..Tp minah ni byk komitment.Kebetulan baru buat PJJ USM.

Apepun,sit aku doakan semoga pilihan mung ini tepat dan terbaik.Buatlah keputusan dgn menimbang segala baik buruk.Apa jua masalh, i'll be there 4 u..cewah..

Good luck for both of you..



With her on my big day(she is one of my frens who helped me to prepared my wed day)
silap atach pic..xper la.At my left side is my mama..

No comments:

Post a Comment

Followers